Betöltés folyamatban...

Általános Vásárlási Feltételek

1. Bevezetés

Az alábbi részletezett Általános Vásárlási Feltételek (a továbbiakban Általános Feltételek) kizárólag az egymással kölcsönös szerződésben álló felekre vonatkozik.
Egyrészről a stylelovasbolt.hu és a lovaswebaruhaz.hu honlap használóira, (továbbiakban "Vevő" vagy "Ön"-ként szerepel), másrészről a Show Jump Korlátolt Felelősségű Társaságra, mely az 1111, Budapest, Lágymányosi utca 14 szám alatti székhelyen, és a Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság Cg.01-09-969221 cégjegyzék számon lett bejegyezve; Közösségi adószám HU23514810 (a továbbiakban "Style Lovas Webáruház" szerepel).
Kizárólag az itt említett általános feltételek érvényesek és minden más feltétel helyébe lépnek, kivéve kivételes előzetesen bejelentett, vagy írott módosítás esetén.
A Style Lovas Webáruháznak jogában áll esetenként az alábbi általános feltételeket módosítani, így minden vásárlás előtt újra el kell olvasni a stylelovasbolt.hu és a lovaswebaruhaz.hu honlapok (továbbiakban honlap) általános feltételeit.
Ezek a módosítások az Interneten való megjelenés pillanatától érvényesek, és nem alkalmazhatóak a korábban megkötött szerződésekre.
A honlapon leadott minden rendelésre a leadásának dátumán érvényben lévő Általános Feltételek érvényesek. Érvényesített rendelés esetén Ön az itt elolvasott feltételeket feltétel nélkül elfogadja.
A honlap használatakor Ön beleegyezik, hogy elfogadja és betartja az itt felsorolt általános feltételeket éppúgy, mint a felhasználói szabályzatot.

2. Rendelés

Két rendelési forma áll az Ön rendelkezésére:

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 10 és 15 óra között áll rendelkezésére. Az adott számra SMS is küldhető.

A rendelés menete:
1) regisztrációt követően rendszerünk automatikus visszaigazoló e-mailt generál, mellyel meg kell erősíteni regisztrációját

2) a sikeres regisztrációt követően, tegye kosárba a terméket

3) véglegesítse kosarát

4) a megrendelésről a rendszer AUTOMATIKUS visszaigazolást küldd Önnek a postafiókjába
Amennyiben a rendelést követően nem érkezik meg az automatikus visszaigazolás, kérjük e-mailen (info@lovaswebaruhaz.hu) vagy telefonon (06/20-28-71-071) tájékozódjon, hogy megérkezett-e megrendelése.

5) Az automatikus visszaigazoláson felül, cégünk 5 munkanapon belül egy manuális e-mailt generál az Ön számára, melyben jelzi, mely termékek rendelhetőek, illetve hogyan módosul csomagja tartalma, valamint megadja a kiszállítás várható napját.
Kérjük, minden esetben ellenőrizze postafiókját, hogy az esetleges módosításokról tájékozódhasson! Amennyiben nem kap tőlünk visszaigazolást rendelésére vonatkozóan (eltekintve az automatikusan generált e-mailtől), szíveskedjen felvenni velünk a kapcsolatot!

6) Ha megkapta az általunk generált e-mailt, a termékeket a megadott szállítási napon a DPD kiszállítja Önnek. Amennyiben a várható szállítási időben módosulás következne be, e-mailen vagy telefonon tájékoztatjuk Vásárlóinkat! A fizetés módja: utánvét, így kérjük, készüljön fel a futár érkezésére, és tartson magánál megfelelő mennyiségű készpénzt.

7) Cégünk, a várható kiszállítási nap előtti napona adja fel a csomagot, általában csütörtöki napon. A feladást követően a DPD az esti órákban e-mailt küld a csomag várható, másnapi érkezéséről. Ebben megtalálja a csomag adatait (csomagszám, etc.). A kiszállítás napján reggeli órákban 8-9 óra között, a DPD újabb e-mailt küldd, melyben meghatározza, milyen idősávban ér oda a csomaggal. Kérjük, szíveskedjen követni csomagja mozgását, ezzel segítve a futárcég munkáját.

A megrendelés minden esetben fizetési kötelezettséget von maga után. A le nem mondott, át nem vett, visszautasított rendeléseket leadó vásárlókat jogunkban áll korlátozni. 

3. Termékinformáció

A Style Lovas Webáruház mindent megtesz a termékek alapvető tulajdonságainak minél hitelesebb feltüntetése érdekében. Ennek módja a partnerek, illetve a beszállítók által adott technikai fájlok és termékleírások illetve a termékről készült fényképek, melyek publikálása a technikai korlátoknak megfelelően, és a legmegfelelőbb piaci standardok tiszteletben tartásával történik.

Bizonyos termékekhez csak idegen nyelvű használati útmutatót tudunk biztosítani.

Bizonyos termékek használati útmutatóját weboldalunkon, az adott termék leírásában magyar nyelven is megtekintheti.

4. Árak

A honlapon megadott eladási árak magyar forintban vannak megadva és tartalmazzák az általános forgalmi adót, viszont szállítási költség nélkül értendőek.
A szállítási költségek a Vevőt terhelik, és a rendelés végén a számlázáskor a kiválasztott termékek kiegészítendő többlet költségeként szerepelnek.

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a méret problémás, hibás, sérüt vagy a vásárló igényének nem megfelelő termékeket KIZÁRÓLAG a DPD futárszolgálattal tudjuk visszavenni, melynek díja 1.400 (azaz ezernégyszáz) forint, mely díj nem visszatérítendő.

A Style Lovas Webáruháznak jogában áll bármelyik pillanatban módosítani az árait, rendeléskor azt az árat vesszük figyelembe, amely a rendelés pillanatában a Honlapon szerepel.

Tájékoztatjuk, hogy hibás, túlságosan alacsonynak tűnő ár (áron aluli összeg, esetleg nullás ár) esetén, bármi legyen is a hibás ár megjelenésének oka (informatikai probléma, emberi vagy műszaki hiba etc.) a rendelést töröljük, még akkor is, ha az már előzőleg érvényesítve lett. Az ezekből fakadó kellemetlenségekért elnézésüket, és megértésüket köszönjük.

Az árváltozás jogát fenntartjuk!

5. Rendelkezésre állás

Megrendelését a termék raktáron való rendelkezésre állásának megfelelően teljesítjük. A rendelkezésre állásról a termékleírásoknál előzetesen tájékozódhat. Ha az Ön által megrendelt áru a raktárkészletünkben nem áll rendelkezésre, akkor e-mailben 5 munkanapon belül értesítjük és megadjuk, hogy milyen határidővel tudjuk a kiszállítást teljesíteni.

A termékek rendellkezésrre állása 10-14 munkanap között változhat.

Ha több árut rendel, és közülük vannak olyan termékek, melyek ideglegesen nem állnak rendelkezésre, akkor Ön telefonos vagy e-mailes tájékoztatás után módosíthatja rendelését olyan termékre, amely hamarabb illetve azonnal rendelkezésre áll, illetve kérheti a később érkező termékek későbbi kiszállítását. Ebben az esetben a hiányzó áruval megegyező minőségű és árú, rendelkezésre álló terméket ajánlunk fel Önnek. Ha Ön nem fogadja el a felkínált árut, akkor a terméket a rendelésről töröljük.

Önnek az online vásárlókra vonatkozó jogszabály rendszer szerint, joga van elállni a rendeléstől, illetve a leszállítás után bontatlan, hiánytalan, eredeti állapotában és csomagolásában visszaküldeni azt. Amennyiben az előző feltételek bármelyike sérül, nem áll módunkban visszafizetni a termék árát. Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy kizárólag a termék árát térítjük vissza! Postai utalvány díját, futár vagy postaszolgálat díját, illetve egyéb díjakat nem.

6. Szállítás

A Honlapon vásárolt termékeket az ország egész területére kiszállítjuk. Ha termékét egy másik országba szeretné kiszállíttatni, akkor e-mail címünkön kérhet egyedi árajánlatot a szállításra. Az ilyen rendeléseket kizárólag előre utalás után tudjuk teljesíteni. A kiszállítási címben megadott ország határozza meg a rendelés országát. A Style Lovas Webáruház a postafiókba történő kiszállítást nem vállalja!

Termékét arra a címre szállítjuk ki, melyet rendeléskor megadott. Hibás vagy rossz cím megadása esetén (ilyen esetekben a csomag visszatér a feladóhoz) illetve át nem vétel esetén a további megrendelések csak akkor teljesíthetők, ha a Vevő rendezte a Style Lovas Webáruház ebből fakadó kárát (tehát a kiszállítás és a visszaszállítás díját). Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazokat a termékeket (amik már egyszer visszatértek hozzánk) ugyanazon településre, de más sem, névre harminc napon belül nem szállítjuk ki.

A rendelés (e-mail) elküldésével Ön elfogadta Általános Vásárlási Feltételeinket.

Webáruházunkban 2014. április elsejétől személyes átvételre nincsen mód. Helyette kedvezőbb szállítási költségekkel igyekszünk Vásárlóink kedvében járni. A sávos rendszerrel Ön is könnyen, és gyorsan ellenőrizheti, melyik díjkategóriába tartozik!

A szállítási lehetőségek díjazását megtekintheti a Szállítás menüpontban, illetve a megrendeléskor választhatja ki.

A Style Lovas Webáruház mindent megtesz annak érdekében, hogy a honlapon feltüntetett szállítási határidőket betartsa. Mindazonáltal nem tudjuk a felelősséget vállalni a szállítás során történő, a szállítási szerződésen kívül álló harmadik fél által vagy az Ön által vagy egy előre nem látható és kivédhetetlen ok által okozott késedelemnek, illetve a csomag elvesztésének következményeiért. Ha a csomag nem érkezik meg a megadott időn belül, akkor vizsgálat indul a szállítóvállalatnál a körülmények tisztázására, ami több napot is igénybe vehet. Ez idő alatt semminemű visszatérítés, illetve visszaküldés nem lehetséges. A csomag kézhezvételekor ajánlatos leellenőrizni, hogy a kiszállított áru pontosan megegyezik-e a megrendelt áruval, ellenkező esetben az átvételi szelvényen kézírásával és aláírása kíséretében pontosan fel kell tüntetnie az eltéréseket. Ha a kézhez vett áru nem egyezne meg a megrendelt termékkel, akkor - az alkalmazott, érvényben lévő garanciákra vonatkozó bárminemű következmény nélkül - azt tanácsoljuk, hogy a lehető leghamarabb e-mailben jelezze nekünk.

Előfordulhat, hogy a megrendelt termék már a Style Lovas Webáruházzal szerződésben álló viszonteladóknál is kifogyott. Ebben az esetben e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt, és Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • megvárja a viszonteladó által meghatározott szállítási időt
  • módosítja eredeti rendelését, és másik, hasonló terméket választ
  • lemondja rendelését

A rendelés lemondása történhet telefonon vagy e-mailben.

A termék visszaküldését csak akkor fogadjuk el, ha eredeti állapotban, megfelelő csomagolásban és a kiegészítőkkel együtt, valamint a hozzá tartozó etikettek, termékleírások, címkék kíséretében küldi vissza. Jogos visszaküldés esetében a Vevő választhat a termék megjavítása vagy kicserélése között, kivéve ha a választott opció jelentős többletköltséget vonna maga után egy másik lehetséges opcióhoz képest. Amennyiben Ön minőségi kifogással küldi vissza a terméket, kérjük minden esetben élő telefonszámot adjon meg, amin elérhetjük Önt a további egyeztetés végett.

7. Adóvisszatérítés

A Style Lovas Webáruház az ÁFÁ-t semmilyen esetben sem téríti vissza.

8. Biztonságos fizetés

A Style Lovas Webáruháznál Önnek több mód áll rendelkezésre, a megrendelt termékek kifizetésére.

 

  1. utánvétes fizetés esetén Önnek lehetősége van a csomag átvételekor kifizetni a megrendelt termékeket, a szállítási költséget és az utánvét díját. Ennek pontos feltételei és díjai felől a Szállítás menüpontban tájékozódhat.

  2. banki előre átutalás esetén Ön egy előzetesen kiállított, átutalásos számla alapján fizeti ki a megrendelt termékeket. Felhívjuk figyelmét, hogy kizárólag olyan termékeket tudunk számlára helyezni, amik már rendelkezésre állnak, így tehát nem fordulhat elő, hogy Ön kifizet valamit, ami nem érkezik meg. Előre utalás esetén az Ön szállítási díjai kedvezőbbek, amik felől a Szállítás menüpontban tájékozódhat.

9. Visszavonási jog elégedetlenség esetén

A 2002. évi XXXVI Törvény értelmében tizennégy munkanap áll az Ön rendelkezésére, hogy visszaküldje azt a terméket, amely nem felelt meg elvárásainak. A csomagot a saját költségére küldheti vissza az eredeti számlát mellékelve.

A termék minden esetben előzetes egyeztetés után csak és kizárólag a DPD-vel térhet vissza cégünkhöz. A termékért futárt küldünk, aki felveszi a csomagot, melynek gondos becsomagolásáról a Vevőnek kell gondoskodnia.

Csak az új, hiánytalan (indokolt esetben bontatlan – például tápok, táplálék kiegészítők, samponok… etc.) termékeket fogadjuk el (kiegészítők, etikettek, címkék, magyar vagy más nyelvű leírások), az eredeti csomagolásban visszaküldve. A hiányos, megrongált, károsodott vagy összepiszkolt termékeket nem vesszük vissza, ezek árát nem térítjük meg. Ismételten felhívjuk figyelmét, hogy az elállási jog a hang- és videofelvételekre, valamint a szoftverekre a felbontásukat követően nem alkalmazható.

Ehhez a visszavonási joghoz Önnek feltétel nélküli joga van, kivéve a szállítási költséget, mely Önt terheli.

Amennyiben a rendeléstől való elállás esetén a termék technikai vizsgálatára kerülne sor, a Style Lovas Webáruház megtesz mindent, hogy a lehető leggyorsabban megtörténjen a visszatérítés. Az erre vonatkozó határidő: maximum három hét. A visszatérítést minden esetben átutalással teljesítjük, a Vevő által megadott számlaszámla, a szállítási díjak levonása után, melyről a Vevő minden esetben számlát kap, melyet PDF formátumban csatolunk számára, annak számát pedig a visszautalásról szóló e-mailben feltüntetjük.

10. Visszaküldés és csere

A termékek visszaküldése kizárólag a DPD futárszolgálattal lehetséges.

A visszaküldési (vagy csere) igényt 14 naptári napon belül jeleznie kell ügyfélszolgálatunkon.

Figyelem, a visszaküldés költsége (1.400 forint) a Vevőt terheli, kivéve ha a kiküldött termék nem egyezik meg a megrendelt termékkel.

A szállítás/visszaküldés időtartama alatt a csomagokat, és a bennük lévő termékeket a DPD biztosítja, így ha a termék sérül, megrongálódik a szállítás alatt, Önnek nem keletkezik kára, mivel a DPD megtéríti azt. Ezért is fontos, hogy csomagjaink a DPD-vel jussanak vissza hozzánk.

A garancia időtartama alatt a meghibásodott elektronikai termékeket (pl. elektromos légyfogók, adó-vevők, istálló kamerák, villanypásztorok… etc.) minden esetben a Style Lovas Webáruháznak kell visszajuttatni. Jogos garanciális hiba esetén a szállítást a Style Lovas Webáruház állja. Amennyiben a javítás nem jogos (pl. Vevő okozta vagy nem megfelelő használatból, tárolásból, felszerelésből fakadó hiba esetén), a szállítás költsége és a javítás költsége is Önt terheli.

 

A szerződéstől való elállás esetében ki viseli a termék visszajuttatásával összefüggő költségeket?
Forrás: Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/top/gyik/tavol.html)


A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Ha a vállalkozás a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással teljesít, és ezért a fogyasztó eláll a szerződéstől, ebben az esetben a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vállalkozást terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a vállalkozás egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.

Hogyan működik a visszaküldés, mit kell tenni?

A Style Lovas Webáruház sokat ad vevői elégedettsége fenntartására. Ha Ön el kíván állni a vásárlástól, kérjük jelezze elérhetőségeink valamelyikén (e-mailben: info@lovaswebaruhaz.hu, telefonon: 06/20-28-71-071 10-15 óra között vagy Facebook oldalunkon).

Az egyeztetést követően DPD futárt küldünk a termékért. Visszaküldés esetén ennek díja 1.400 forint, melyet a termék árából jóváírunk, csere esetén az újbóli kiszállítással együtt 1.400+990 forint, azaz 2.390 forint. Csere esetén a szállítási díjakat az új termék átvételekor kell elrendezni (tehát a futárnak kifizetni). A szállítási díjakról minden esetben számlát állítunk ki.

A terméket minden esetben dobozba helyezve kell átadni a futárnak. Azokat a termékeket, amik dobozban vannak (csizmák, lovaglócipők, kengyelek etc.) azokat is dobozba kell helyezni, vagy be kell csomagolni, hogy ez eredeti csomagolás ne sérüljön, és a termék újként értékesíthető legyen. Amennyiben a vevő ezt elmulasztja, a kárt rendeznie kell. A dobozra/becsomagolt termékre nem szükséges semmit írni, a futár öntapadó címkét visz magával, mely alapján visszatér hozzánk a csomag.

A csomagolás sérült, koszos, nem megfelelő állapotban lévő termékeket -30%-os értékcsökkenéssel, csomagolás sérült termékként tudjuk visszavenni, mivel nincsenek gyári állapotukban, újként nem értékesíthetőek. Ez vonatkozik arra az esetre is, ha egy lovaglócsizma a saját dobozában érkezik vissza (tehát a doboza nincs becsomagolva!).

A csomagot a visszaérkezés után felbontjuk, és a tartalmát megvizsgáljuk. A terméknek eredeti, hiánytalan állapotban kell lennie, a fentebb leírtak szerint, ez után tudjuk az utalást elvégezni. Az utalás rendezése a törvényben meghatározott 21 naptári napon belül teljesül.

11. Jótállás (garancia)

A jótállást, mint sajátos jogi szakszót, a fogyasztók inkább garanciaként ismerik. A jótállás azt jelenti, hogy a kereskedő, gyártó garantálja, hogy egy bizonyos időtartamon belül a termék kifogástalanul fog működni. A jótállás tehát a szavatosságnál szigorúbb szabály, mert a hibás teljesítésből eredő jogvita esetén a gyártónak, illetve a forgalmazónak kell bizonyítania, hogy hibátlan árut adott át és a hiba a fogyasztó rendeltetésellenes használata miatt keletkezett.

A fogyasztó

Jótállás esetén nem a vásárlónak kell bizonyítania, hogy vétlen a termék meghibásodásában és csak akkor mentesül ez alól a felelősség alól, ha bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett (pl. a Vevő nem rendeltetésszerűen használta a terméket). Nagyon fontos, hogy nem magának a hibának, hanem a hiba okának kell a vásárlás előtt keletkeznie. A fogyasztó a hiba felfedezése után, a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását az eladóval, vagy a szolgáltatás nyújtójával közölni. A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003 GKM rendelet szerint a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A jótállás időtartama

A jótállás legrövidebb időtartama 12 hónap, de egyes termékeknél ennél is hosszabb lehet. A jótállási határidő a Vevő részére történő átadás, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés (beszabályozás) napjával kezdődik. A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a hiba közlésének napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a vásárló a terméket a hiba miatt nem használhatta rendeltetésszerűen.

Ha a jótállás alá tartozó termék a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül meghibásodott, az üzlet köteles a fogyasztó kérésére a terméket kicserélni, ha a meghibásodás olyan mértékű, hogy akadályozza az áru rendeltetésszerű használhatóságát.

Fogyasztói jogok

  • A Vevő kérheti a hiba kijavítását,
  • a vételár leszállítását,
  • a hibás áru kicserélését,
  • valamint a munka újbóli elvégzését.

A Vevő jótállási igényét a jótállási jeggyel érvényesítheti a vásárláskor kapott fizetési bizonylat egyidejű bemutatása esetén. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása, vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása, nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét (de ilyenkor is igazolnunk kell tudni a vásárlás megtörténtét, például a blokkal, számlával).
Forrás: Európai Fogyasztói Központ (EFK)


Amennyiben Önnek problémája akad a termékkel, az alábbi hatóságokhoz fordulhat:

Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefonszám: +36 30 940 7039
E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu


Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu 

 

12. Felelősség

A Style Lovas Webáruház nem vállal felelősséget a Honlapon árult termékek nem rendeltetésszerű használatából kifolyó kárért, illetve az ezekből fakadó esetleges balesetekért, sérülésekért.

Kérjük, fokozottan ügyeljenek a balesetvédelemre, és szükség esetén szakmai tanácsért forduljanak szakképzett eladóinkhoz.

13. Style szolgáltatások

A Honlapon kínált termékekre a Vevő kérhet külön szolgáltatásokat (pl. hímzés, szitázás), melyek külön díjazás ellenében állnak rendelkezésére, és a termékekkel együtt rendelhetőek meg. Utólagos szolgáltatás megrendelésére csak abban az esetben van mód, ha a vásárló minden kétséget kizáróan tudja bizonyítani, hogy a termékeket a Style Lovas Webáruház Honlapján rendelte meg.

Felhívjuk vevőink figyelmét, hogy az egyedi rendelésre készített felszerelések nem küldhetőek vissza, kivéve ha minőségi, garanciális problémájuk van!

Létezhet olyan eset, hogy bár távollévők között kötött szerződésről van szó, mégsem lehet elállni a szerződéstől?
Forrás: Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/top/gyik/tavol.html)


Igen,
• szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
• olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
• olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
• hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
• hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
• szerencsejáték-szerződés esetében.

14. Megjegyzés, fogyasztói vélemény

A Style Lovas Webáruház csapata ad az Ön véleményére, minden megjegyzést rögzít és nyomon követ. Amennyiben azonban a megjegyzés sérti a jogi vagy etikai előírásokat (reklám, inzultáció, rágalmazás, nem odaillő megjegyzés...), ezeket a Style Lovas Webáruház visszautasítja, törölheti vagy megváltoztathatja.

15. Személyes adatok védelme

Bizonyos információk, adatok elengedhetetlenek a rendelés felvételéhez, a vásárlás teljesítéséhez, a számlakiállításhoz, a garanciához, jótállási szerződéshez. Nélkülük a rendelés visszavonható és érvénytelennek minősül. A Honlap használatával Ön teljes körű felelősséget vállal azért, hogy a megadott adatok hitelesek és a valóságnak megfelelnek. Hamis, a valóságnak nem megfelelő adatok megadásával Ön a vásárlási feltételeknek és szabályzatnak ellentmond, ezért ez a szabályzat megszegésének minősül.

Az "Informatika és Szabadság" törvény értelmében az Ön által megadott adatok az Informatika és Szabadság Nemzeti Tanács (CNIL) vizsgálati anyagát képezik. Az Ön által megadott adatokat és információkat a Style Lovas Webáruháznak jogában áll felhasználni. Továbbá ezek az adatok informatikai feldolgozás alá kerülnek. Ez a feldolgozás szigorú szabályoknak megfelelően végzett, az erre vonatkozó az Informatika és Szabadság Nemzeti Tanács 1230294 számú rendeletnek alapján. Az Ön által megadott adatokhoz állandó hozzáférhetőségi és helyreigazítási joga van, az aktuális európai és nemzeti törvénynek megfelelően (az 1978 január 6-i a törvény 34 cikke alapján). A Style Logas Webáruhától bármikor kérhet információt az Ön által megadott adatok bármelyikéről és kérheti az adatok megváltoztatását is. A Style Lovas Webáruház nem küld promóciós leveleket.

A Style Lovas Webáruház az egyedüli jogosult az Önre vonatkozó információknak a kezelésére. Kizárólag a Style Lovas Webáruház és a vele szerződésben álló partnereknek áll jogában akciós anyagokat tartalmazó reklámokat küldeni. Ezek a partnerek a Style Lovas Webáruház által gondosan kiválasztott és általa minőségileg elismert termékeket forgalmazók közé tartoznak.

16. Intellektuális tulajdon

A Style Lovas Webáruház honlapjának egész tartalma (illusztrációk, szövegek, megnevezések, márkák, képek, videók) a Style Lovas Webáruház és a Style Lovas Webáruházzal szerződésben lévő üzleti partnerek tulajdonát képezi. A honlap tartalmának bármilyen módszerrel és bármilyen adathordozón történő részleges vagy teljes reprodukciója kizárólag a Style Lovas Webáruház előzetes és határozott engedélyezésével történhet. A szolgáltatásaink által kínált összes információ, szövegek tartalma, dossziék és szoftverek az intellektuális tulajdonra és a copyright-ra vonatkozó magyar és nemzetközi törvények által védettek.

A Style Lovas Webáruház nem engedélyezi a honlapja azon tartalmának lemásolását, kiplakátolását vagy terjesztését, amelynek Ön nem rendelkezik az intellektuális tulajdonjogával. A honlap tartalmának harmadik személy által történő, engedély nélküli felhasználása hamisításnak számít, és az Intellektuális Tulajdonra vonatkozó törvény szankcióival jár.

A Style Lovas Webáruház nem vállalja a felelősséget abban az esetben, ha egy harmadik személynek kiadott joggal egy illetéktelen felhasználó visszaél.