Általános Vásárlási Feltételek tartalomjegyzéke:
Bevezetés
Rendelés menete
Termék információ és leírások pontossága
Árak és árváltoztatás jog
Fizetési módok
Elállás termék visszaküldése és/vagy cseréje
Termék visszaküldési lap (nyomtatható, Wordbe másolható, szerkeszthető)
Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
Panaszkezelés<
Intellektuális tulajdon
Az alábbi
részletezett Általános Vásárlási Feltételek (a
továbbiakban ÁVF) kizárólag az egymással kölcsönös
szerződésben álló felekre vonatkozik. A megrendelés feladása és
a vonatkozó checkbox-ok kipipálása szerződésnek minősül
(ugyanez vonatkozik az e-mailben leadott megrendelésekre), melyet
minden esetben e-mailben visszaigazolunk. Ezen szerződést nem
iktatjuk. A szerződés alakisága nem
minősül írásba foglaltnak. A szerződés nyelve magyar.
Egyrészről a
stylelovasbolt.hu és a lovaswebaruhaz.hu honlap használóira,
(továbbiakban "Vevő‘" vagy "Ön"-ként
szerepel), másrészről a Piaffe Hungary Korlátolt Felelősségű Társaságra,
mely a 2636 Tésa, Ady Endre utca 11.szám alatti székhelyen, és a Fővárosi Bíróság,
mint Cégbíróság Cg 13-09-232023 cégjegyzék számon lett bejegyezve;
Közösségi adószáma: HU32476525 (a továbbiakban "Style Lovas Webáruház"
szerepel). Magyar adószáma: 32476525-1-13. Telefonszáma: +36 70 343 9333
Kizárólag az
itt említett általános feltételek érvényesek és minden más
feltétel helyébe lépnek, kivéve kivételes előzetesen
bejelentett, vagy írott módosítás esetén.
A Style Lovas
Webáruháznak esetenként jogában áll az alábbi általános
feltételeket módosítani, így minden vásárlás előtt újra el
kell olvasni a stylelovasbolt.hu és a lovaswebaruhaz.hu honlapok
(továbbiakban honlap) általános feltételeit. Az elvégzett
módosításokat az ÁVF-ben saját nyilvántartásban iktatjuk, a
módosítások mindig visszakereshetőek maradnak.
Ezek a
módosítások az Interneten való megjelenés pillanatától
érvényesek, és nem alkalmazhatóak a korábban megkötött
szerződésekre.
A honlapon
leadott minden rendelésre a leadásának dátumán érvényben lévő
ÁVF érvényes. Érvényesített rendelés esetén Ön az itt
elolvasott feltételeket feltétel nélkül elfogadja.
A honlap
használatakor és megrendelése feladásakor Ön beleegyezik, hogy
elfogadja és betartja az itt felsorolt általános vásárlási
feltételeket.
Két rendelési forma áll az Ön rendelkezésére:
interneten keresztül a www.lovaswebaruhaz.hu vagy
a www.stylelovasbolt.hu honlapon, éjjel-nappal a hét minden napján
e-mailen keresztül, a stylelovasbolt@gmail.com címen (munkaidőben, hétfőtől csütörtökig 10-16 óra között)
Minden rendeléssel kapcsolatos kérdést írásban rögzítünk a
félreértések elkerülése végett. E-mailekre, Facebook üzenetekre
pár munkanapon belül válaszolunk. Elektronikus kapolcsatfelvételi
űrlapunkat megtalálja az alsó menüsorban, segítségével
honlapunkon keresztül is kapcsolatba léphet velünk. Megértésüket
előre is nagyon köszönjük!
A
rendelés menete:
1)
2021 januárja óta webáruházban megszűnt a regisztrációhoz
kötött vásárlás, Önnek módjában áll eldönteni, hogy
regisztrációval vagy regisztráció nélkül adja le megrendelését
(mindkét esetben a leadás feltétele az Általános Vásárlási
Feltételek elfogadása)
2) tegye kosárba a terméket/termékeket
3) véglegesítse kosarát
4) a megrendelésről a rendszer MINDEN ESETBEN AUTOMATIKUS visszaigazolást küldd Önnek a postafiókjába
Megrendelése elfogadásáról minden esetben visszaigazoló emailt küldünk Önnek. Ezen email tájékoztatja Önt a rendelés beérkezéséről, valamint a rendelés elfogadásáról, melyben tájékoztatjuk Önt a várható szállítási időpontról és a szállítás feltételeiről. Felhívjuk figyelmét, hogy a szerződés a webáruházunk és Ön között a visszaigazolás alapján jön létre a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek szerint. A megrendelés elfogadását tartalmazó visszaigazoló email tartalmazza a közöttünk létrejövő szerződés lényegi feltételeit, a megrendeléssel kapcsolatos lényeges adatokat. Webáruházunk fenntartja a jogot, hogy emailban történő egyeztetéssel pontosítsa a megrendelés tartalmát. Amennyiben a visszaigazoló email nem kerül elküldésre, abban az esetben Önt nem köti a megrendelés és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.
Amennyiben nem kapta meg ezt a rendelés visszaigazolást, kérjük, ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg e-mail címét (leggyakoribb probléma az e-mail cím elgépelése, ami miatt a rendszer nem tudja kiküldeni a vonatkozó megrendelés visszaigazolást, mely hibáért webáruházunk NEM VÁLLAL felelősséget).
Amennyiben e-mail címe helyesen került megadásra, úgy vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal a stylelovasbolt@gmail.com e-mail címen, és jelezze számunkra, hogy a visszaigazolás nem érkezett meg.
5) Az automatikus visszaigazoláson felül, cégünk adott rendelési periódust követően (lásd. Szállítás menüpont) csak és kizárólag abban az esetben veszi fel Önnel a kapcsolatot (jellemzően e-mailben), ha a megrendelt termékek nem elérhetőek, hosszú várakozási idő áll fenn vagy bármely termékre vonatkozóan módosítást javasol. Minden egyéb esetben a megadott Szállítási nap lesz a kézbesítés mindenkori időpontja.
Kérjük, minden esetben ellenőrizze postafiókját, hogy az esetleges módosításokról tájékozódhasson! Amennyiben nem kap tőlünk visszaigazolást rendelésére vonatkozóan (eltekintve az automatikusan generált e-mailtől), szíveskedjen felvenni velünk a kapcsolatot!
6)
Ha megkapta az általunk generált e-mailt, a termékeket a
megadott szállítási napon a GLS kiszállítja Önnek.
Amennyiben a várható szállítási iőben módosulás következne be,
e-mailen tájékoztatjuk Vásárlóinkat! Ha a fizetés módja utánvét,
kérjük, készüljön fel a futár érkezésére, és tartson magánál megfelelő
mennyiségű készpénzt vagy legyen kéznél bankkártyája (a GLS futárszolgálatnál
minden futárnál lehetősége van bankkártyával is fizetni).
7)
Cégünk, a várható kiszállítási nap előtti napon adja fel a csomagot.
A feladást követően a GLS az esti órákban e-mailt küld a csomag várható,
másnapi érkezéséről. Ebben megtalálja a csomag adatait (csomagszám, etc.).
A kiszállítás napján, jellemzően a reggeli órákban a GLS újabb e-mailt küldd,
melyben meghatározza, milyen egy órás idősávban ér oda a csomaggal. Kérjük,
szíveskedjen követni csomagja mozgását, ezzel segítve a futárcég munkáját.
A
megrendelés minden esetben fizetési kötelezettséget von maga
után. A le nem mondott, át nem vett, visszautasított rendeléseket
leadó vásárlókat jogunkban áll korlátozni, jövőben leadott
rendeléseiket indoklás nélkül törölni.
ELUTASÍTOTT
CSOMAG
Felhívjuk
kedves ügyfeleink figyelmét, hogy minden az oldalon feladott
megrendeléssel a megrendelő fizetési kötelezettséget vállal.
Az elutasított csomagok megrendelőit először e-mailben értesítjük
arról, hogy a csomag nem került átvételre. Itt van mód arra, hogy
a csomagot újraküldjük, esetleg, ha bármiféle gond, fennakadás történt,
akkor azt ügyfélszolgálatunkkal megossza.
Ha a Vásárló
a szerződésszegést követően sem e-mailben, sem egyéb módon nem
reagál, jogi útra terelhetjük az ügyet.
Ha
a postai úton történő felszólítást követően a csomag nem
kerül rendezésre (átvételre), úgy átadhatjuk az ügyet a
vállalti jogászunknak, aki a követelésünket kezelni fogja. Az
ügyvéd díja a Vevőt terheli. Ha a fizetés nem kerül rendelésre,
úgy az ügyet peres útra terelhetjük.
A Style Lovas Webáruház mindent megtesz a termékek alapvető tulajdonságainak minél hitelesebb feltüntetése érdekében. Ennek módja a partnerek, illetve a beszállítók által adott technikai adatok és termékleírások, illetve a termékről készült fényképek, melyek feltüntetése a technikai korlátoknak megfelelően, és a legmegfelelőbb piaci standardok tiszteletben tartásával történik.
Előfordulhat,
hogy a termék fotója és a valóságban eltérés mutatkozik. Ez a
modern fényképészeti (vakuzás, bevilágítás etc.) illetve a
fejlett Photoshop technikáknak is betudható. Amennyiben a termék
eltér az Ön által megrendelttől, kérjük, jelezze felénk.
Bizonyos
termékek használati útmutatóját, adagolását weboldalunkon, az
adott termék leírásában magyar nyelven is megtekintheti, ezeket a
termékhez csak külön kérésére csatoljuk.
A honlapon megadott eladási árak magyar forintban vannak megadva és tartalmazzák az általános forgalmi adót, viszont szállítási költség nélkül értendőek. A szállítási költségek a Vevőt terhelik (14 napos elállás esetén a kiszállítás díját, a jogszbaályban foglaltak szerint megtérítjük), és a rendelés végén a számlázáskor a kiválasztott termékek kiegészítendő többlet költségeként szerepelnek.
A Style Lovas
Webáruháznak jogában áll bármelyik pillanatban módosítani
az árait, akkor is, ha a termék már megrendelésre került. Ebben
az esetben a webáruház köteles a Vevőt tájékoztatni az ár
változásáról, a Vevőnek pedig jogában áll indoklás nélkül
töröltetni a tételt a rendeléséből.
Tájékoztatjuk,
hogy hibás, túlságosan alacsonynak tűnő ár (áron aluli összeg,
esetleg nullás ár, ellentmondásos termék információk) esetén,
bármi legyen is a hibás ár megjelenésének oka (informatikai
probléma, emberi mulasztás vagy műszaki hiba etc.) a rendelést
jogunkban áll törölni, még akkor is, ha az már a rendelés
feladásra került. Az ezekből fakadó kellemetlenségekért
elnézésüket kérjük, és megértésüket köszönjük.
Az árváltozás
jogát fenntartjuk!
A Style Lovas Webáruháznál Önnek több mód áll rendelkezésre, a megrendelt termékek kifizetésére.
utánvétes fizetés esetén Önnek lehetősége van a csomag átvételekor kifizetni a megrendelt termékeket, a szállítási költséget és az utánvét díját. Ennek pontos feltételei és díjai felől a Szállítás menüpontban tájékozódhat.
banki előre átutalás esetén Ön a megrendelése feladáskor választhatja ezt a fizetési módot. Ekkor, ellenőrizzük, hogy a kifizetésre kerülő termékeket tudjuk-e rendelni, addig a vonatkozó összeget kérjük ne utalja át! Az egyeztetést követően egy előzetesen kiállított, átutalásos számla alapján fizeti ki a megrendelt termékeket. Előre utalás esetén az Ön szállítási díjai nem változnak, azok felől a Szállítás menüpontban tájékozódhat.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 20. § (3) bekezdése szerint:
"(3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az áru átvételének napja
közötti időszakban is gyakorolja."
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől és élni minden olyan joggal, mely Önt a törvény szerinti elállás esetén megilleti.
Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.
Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az árut átveszi,
tehát az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik.
Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postai úton, illetve emailban, elektronikus úton az alábbi címre:
Piaffe Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság, 2636 Tésa, Ady Endre utca 11.
E-mail cím: stylelovasbolt@gmail.com-on,
Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát, melyhez letölthető és szerkeszthető segédletet a 7-es pontban
talál Termék visszaküldési lap//elállási nyilatkozat néven.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük
az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel,
hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez
kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni.
A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges
használatot meghaladó használat miatt következett be.
Tájékoztatjuk, hogy Önt terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a fentiek szerint a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.
Visszaküldés
feltételei:
Átvételt
követően a visszaküldés feltétele, hogy a termék hiánytalan
állapotban legyen és eredeti etikettei (címkéi) meg legyenek. A
csomagolást (zacskó, doboz) a vásárló nem köteles megőrizni,
mégis azt javasoljuk, hogy az esetleges árusérülés és az ebből
fakadó későbbi viták elkerülése érdekében szíveskedjen
megőrizni azt.
A
Vevő a terméket próbálhatja, amíg a termék gyári állapotában
marad. A gyári állapottól való eltérés a visszavásárlási
érték csökkenését vonzza maga után.
Visszaküldés
menete:
Amennyiben elállási szándékát e-mailen jelzi felénk a stylelovasbolt@gmail.com-on,
munkatársaink tudnak Önnek segíteni visszáru/csere fuvar szervezésében, legkedvezőbb szállítási díj megtalálásában.
A visszaküldés díját minden esetben a Vásárlónak kell állnia. Cégünk erre GLS futárt tud biztosítani, melynek díja egységesen 3.000 (háromezer) forint.
Amennyiben Ön kedvezőbben tudja visszaküldeni számunkra a terméket, úgy erre lehetősége van. Javasoljuk továbbá, hogy olyan szállítási módot válasszon, hogyha
a visszaérkező termék a visszaszállítás során megsérül, rongálódik, a választott céggel a biztosítást rendezni tudja, ezért cégünk nem vállal felelősséget.
Abban az esetben, ha cégünk küldi a futárt a termékért, ezt a biztosítást mi átvállaljuk, így Önnek nincs teendője.
Amennyiben az Ön által szervezett fuvar során a termék sérülten érkezik vissza, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és a biztosítást, szállításból fakadó károkat
Önnek kell viselnie. Ezt minden esetben dokumentáljuk, a sérülésekről fotókat készítünk.
A Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak szerint:
"29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, csak akkor, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést;
b) olyan áru vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áru tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más áruval;
g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
h) - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát, továbbá a vállalkozás a 12. § (2) bekezdés vagy a 18. § szerint visszaigazolást küldött a fogyasztó részére.
(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy árukra kiterjed.
(3) Az (1) bekezdés a)-c) és e) pontjában meghatározott esetekben a fogyasztó gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát, ha a szerződést a kereskedelemről szóló törvényben meghatározott üzleten kívüli kereskedés vagy az árubemutatóval egybekötött termékértékesítés keretében kötötte meg."
Jogszerű tehát, ha a honlap tájékoztat a fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételekről, feltéve, hogy értékesít olyan terméket.
Termék visszaküldési lap
Kérjük, hogy a folyamat meggyorsítása végett, szíveskedjen adatlapunkat hiánytalanul kitölteni, és a visszaküldött termékhez mellékelni és/vagy e-mailen csatolni.
Rendelés száma: |
|
Vásárló neve: |
|
Vásárló címe: |
|
Vásárló e-mail címe: |
|
Termék átvétel pontos napja: |
|
Termék(ek) megnevezése: |
|
|
|
|
|
Visszaküldése oka:
□ Meghibásodás – hiba leírása:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
□ Elállás (ha a Vásárló fogyasztónak minősül, megilleti az elállás joga a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II. 26.) Korm. rendelet 20. § értelmében a Style Lovas Webáruházban vásárolt termékek tekintetében.)
Kérjük
válasszon:
□ Nem a megrendelt termék került kiszállításra.
□ A termék nem az elvárásoknak megfelelően működik.
□
Egyéb ok (kérjük röviden indokolja):
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..………………….
□ Indoklás nélküli elállás
Kérjük válasszon az alábbi lehetőségek közül:
□
Típusazonos csere (ugyanolyan terméket kérek, amit eredetileg
rendeltem). A terméket a megadott szállítási címemre kérem
szállítani.
□ Nem típus azonos csere (más típusú terméket szeretnék, mint amit eredetileg megrendeltem). Kérem, munkatársuk vegye fel velem a kapcsolatot e-mailben.
□ Vételár visszafizetés:
Számlatulajdonos neve: …………………………………………………………
Bankszámla száma:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Visszaküldési cím:
Piaffe Hungary Kft.
2111 Szada Teleki S utca 2.
Kérjük jelezze, hogy kívánja visszajuttatni számunkra a csomagot:
□
Kérem, hogy a Piaffe Hungary Kft. küldjön GLS futárt arra a címre, amit a termék megrendelésénél megadtam.
□ Kérem, hogy a Piaffe Hungary Kft. küldjön futárt, az alábbi címre: …………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
□ A visszaküldést magam oldom meg.
Ön és vállalkozásunk közötti szerződés keretében eladott dologra vonatkozóan Önt kellékszavatossági és termékszavatossági jog illeti meg,
melyről a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján az alábbiak szerint adunk tájékoztatást:
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Piaffe Hungary Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez
képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos
leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.
Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket,
illetve a szolgáltatást a Piaffe Hungary Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön
által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó
által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
Amennyiben Önnek valamilyen panasza van a webáruházunkkal kötött szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a következő elérhetőségen (írásos formában) közölheti:
Székhely: 2636 Tésa Ady Endre utca 11.
Ügyfélszolgálat email: stylelovasbolt@gmail.com
Webáruházunkban Önnek a hatályos jogszabályok szerint jogában állt panaszt tenni. Minden panaszt 30 (azaz harminc) napon belül érdemben kivizsgálunk, ezen
vizsgálat során feltárt információkról a Vásárlót folyamatosan írásban tájékoztatjuk (stylelovasbolt@gmail.com e-mailcímünkről, digitális levél formájában).
Panaszkezelésünk
célja a minél teljesebb, jobb és hatékonyabb vásárlói
elégedettség fejlesztése, ennek megfelelően minden beérkezett
panaszt teljeskörűen kivizsgálunk.
Panasz
benyújtási lehetőségek:
elektronikus úton (stylelovasbolt@gmail.com címre küldött elektronikus levél formájában)
postai úton (a Vállakozás székhelyére küldött írásos levélben - Piaffe Hungary Kft, 2636 Tésa, Ady Endre utca 11.)
elektronikus űrlap kitöltésével (http://www.lovaswebaruhaz.hu/kapcsolat_urlap/)
Panaszára
30 (azaz harminc) napon belül írásos formában, elektronikus
és/vagy postai úton válaszolunk.
Amennyiben benyújtott
panaszát elutasítjuk, ezt megfelelő indoklással támasztjuk alá.
Ha Ön nem ért egyet a panaszkezeléssel vagy az aközben született
eredménnyel, a Pest Megyei Békéltető Testülethez tud további
panaszt benyújtani:
Pest
Megyei Békéltető Testület:
Levelezési cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
E-mailcím: pmbekelteto@pmkik.hu
Telefon: 06-1-792-7881
Online: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php
Weboldal: www.pestmegyeibekelteto.hu
Fogyasztóvédelem
elérhetősége:
Budapest
Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1051 Budapest, Sas utca 19. III. emelet
Telefonszám: 06/1-450-25-98
E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
Online
Vitarendezési Platform:
Online vitarendezési platform, mely felhasználható az online adásvételi és szolgálatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.
Magyarul:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU
In English:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN
A Style Lovas Webáruház honlapjának egész tartalma (illusztrációk, szövegek, megnevezések, márkák, képek, videók) a Style Lovas Webáruház és a Style Lovas Webáruházzal szerződésben lévő üzleti partnerek tulajdonát képezi. A honlap tartalmának bármilyen módszerrel és bármilyen adathordozón történő részleges vagy teljes reprodukciója kizárólag a Style Lovas Webáruház előzetes és határozott engedélyezésével történhet. A szolgáltatásaink által kínált összes információ, szövegek tartalma, dossziék és szoftverek az intellektuális tulajdonra és a copyright-ra vonatkozó magyar és nemzetközi törvények által védettek.
A
Style Lovas Webáruház honlapján (www.lovaswebaruhaz.hu
és www.stylelovasbolt.hu)
oldalakon megtalálható képekről készült képernyő fotók,
termék leírások fotói is szellemi tulajdonunkat képzik, ezért
engedélyünk nélkül semmilyen fórumban, internetes portálon,
nyomtatott vagy más elektronikus médiumban nem tehetőek közzé.
Írásos engedélyt a stylelovasbolt@gmail.com
e-mail címen vagy postai úton tud igényelni.
A Style Lovas Webáruház nem engedélyezi a honlapja azon tartalmának lemásolását, kiplakátolását vagy terjesztését, amelynek Ön nem rendelkezik az intellektuális tulajdonjogával. A honlap tartalmának harmadik személy által történő, engedély nélküli felhasználása hamisításnak számít, és az Intellektuális Tulajdonra vonatkozó törvény szankcióival jár.
A Style Lovas Webáruház nem vállalja a felelősséget abban az esetben, ha egy harmadik személynek kiadott joggal egy illetéktelen felhasználó visszaél.