Betöltés folyamatban...

Információk

Kapcsolat

A www.lovaswebaruhaz.hu üzemeltetője a Show Jump Kft.

 
Ha kapcsolatba kíván velünk lépni, megteheti:
E-mailen: stylelovasbolt@gmail.com
Telefonon: 00 36 20 28 71 071
Facebookon: www.facebook.com/stylelovaswebaruhaz
 
For English speaking customer service please e-mail to info@lovaswebruhaz.hu
 


FONTOS HATÁRIDŐK:

Karácsonyra szánt megrendelések leadási határideje: 2017. december 6. éjfél (kiszállítás: 2017.12.18)
A RAKTÁRON vagy AKCIÓS címkével ellátott termékek (a termék nevében szerepel!) megrendelését 2017.12.14-ig áll módunkban felvenni. Az ezután beérkező összes megrendelés január elején kerül feldolgozásra és kiküldésre.

2017. december 18-tól 2018. január 4-ig sem e-mailes, sem telefonos ügyeletet nem tartunk, és Facebook üzenetekre sem válaszolunk.

NYITÁS: 2018. január 8. hétfő

Nyomatékosan kérnénk minden Vevőt, hogy munkatársainkat az ünnepek időtartama alatt magán Facebook oldalaikon se keressétek, legyen nekik is pihenés az Ünnep! Minden cserét, visszaküldést 2018. január 4-től 14 napon keresztül bonyolítunk.




 

Telefonos elérhetőségünk (kérjük, az alábbi időpontokban próbáljon kapcsolatba lépni velünk):

Hétfő: 10-15

Kedd: 10-15

Szerda: 10-15 

Csütörtök: 10-15

Péntek: nincs telefonos ügyelet

 


 
Cégünk nyilvános adatai:
Név: Show Jump Kft.
Székhely: 2030 Érd, Törcsvári utca 53.
Számlaszámla vezető bankja: UniCredit Bank
Számlaszáma: 10918001-00000093-05460007
Cégjegyzék száma: Cg. 13-09-186811
Cég statisztikai számjele: 23514810-4764-113-01
Cég adószáma: 23514810-2-43
Nyilvántartás vezető bíróság: Fővárosi Bíróság
 
 

Felügyeleti szerveink:

 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
A fogyasztókat védi. Ellenőrzése széles körű, ezen kívül tanácsokkal látja el a fogyasztókat. Ellenőrzi a megállapított árakat, a termékek biztonságát és a panaszokat. Tájékoztatást ad a vállalkozó kötelezettségeiről, a fogyasztó jogairól. Fellép a megtévesztés ellen. Honlapján ( www.nfh.hu) hasznos tudnivalókat közöl a szavatosságról, a jótállásról, az internetes vásárlásról, valamint megtörtént esetekről. A vállalkozásokat tájékoztatja az új jogszabályokról, konferenciákról.
 
Gazdasági Versenyhivatal
Fellép a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlattal szemben, ha az a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas. Tájékoztat hasznos tudnivalókról.

 

A lovaswebaruhaz.hu webáruházában mindenki szabadon böngészhet, kereshet, illetve feltöltheti kosarát regisztráció és korlátozás nélkül, de megrendelés küldéséhez regisztráció szükséges.
A regisztrációs adatlap kitöltése az Átalános Vásárlási Feltételek elfogadását jelenti, és azt a Vevő magára nézve kötelező érvényűnek tekinti. A regisztráció ingyenes.
A lovaswebaruhaz.hu fenntartja a jogot, hogy regisztrációkat indoklás nélkül visszautasítson, vagy bármikor visszavonjon, illetve töröljön.

Bejelentkezés - Regisztráció és adatok módosítása

A belépés menüpontra kattintva meg kell adnia adatait: nevét, e-mail címét, telefonszámát (a megadott formában) választania kell egy felhasználónevet és egy jelszót.


Ezután meg kell adnia egy számlázási címet és egy szállítási címet. A regisztráció elküldésekor a rendszer az Ön által megadott e-mail címre egy levelet küld, az aktivációs linkkel, amelyre kattintva élesítheti regisztrációját a rendszerünkben.
Erre biztonsági okokból van szükség.

Kérjük MINDIG aktív email címet adjon meg, mivel a rendelések visszaigazolását, és a kapcsolattartást is itt végezzük. Amennyiben megadott postafiókját nem nézi rendszeresen, előfordulhat, hogy leveleink nem érik el Önt.

FONTOS továbbá, hogy élő telefonszámot adjon meg. Erre azért van szükség, hogy a csomag kiküldésekor SMS-ben tájékoztathassuk, hogy feladtuk csomagját, illetve, hogy a DPD futár is fel tudja Önt hívni, ha problémája van a megadott címmel, vagy esetlegesen nem talál senkit a címen.

Az aktiválás után kap egy visszaigazoló levelet, melyben a regisztrációkor megadott adatai szerepelnek.
Kérjük, hogy az adatait minden esetben ellenőrizze. Amennyiben hibát talál az első belépéskor módosíthatja adatait, kivéve a belépési nevét.


Regisztráció és aktiválás után vásárlás előtt az oldal jobb oldalán található menü segítségével azonosítóját és jelszavát megadva beléphet.

Amennyiben elfelejtette a jelszavát, akkor az oldal tetején található elfelejtett jelszó linkre kattintva írja be a regisztrációjakor megadott e-mail címét, majd nyomja meg az OK gombot. Ekkor a rendszer a megadott címre elküldi ideiglenes jelszavát, melyet használva beléphet és módosíthatja a jelszavát.

ADATOK MÓDOSÍTÁSA:

Amennyiben más címre kérné a csomagot, megváltoztatná a telefonszámot, kérjük lépjen be felhasználói felületére, és a legfelső sor bal szélén, az Adatok módosítása gombra kattintva végezze el a kívánt módosítást. Webáruházunk munkatársai mindig az utolsó módosítást veszik figyelembe, mivel ezt látják a rendszerben.

Munkatársaink nem tudnak belépni az Ön felhasználói felületére (ezzel elkerülve az esetleges visszaéléseket), így az adatmódosítást csak Ön hajthatja végre.

Vásárlás

A webáruházban a kínálat folyamatosan változik. Amennyiben nem talál Önnek megfelelő terméket jelezze felénk.


A termékek megtalálhatósága érdekében azokat kategóriákra osztottuk, így könnyebben böngészhet a termékek között.
Ha Ön konkrét terméket keres, használja az oldal bal felső részében található keresőt.

Ha valamelyik terméket meg szeretné vásárolni, úgy a termék ára mellett lévő mezőbe írja be a kívánt mennyiséget, a rendelni kívánt termék színét, illetve méretét, majd kattintson a "kosárba" feliratú gombra. Ekkor a kiválasztott termék a megadott darabszámmal a kosárba kerül. Így töltheti fel kosarát, amíg minden kívánt terméket ki nem választ. Természetesen ez bejelentkezés után lesz lehetséges.

Rendelés

A megrendelés feladásához a kosáron keresztül juthat el, de csak akkor, ha már bejelentkezett.

Célszerű először a regisztrációt elvégezni, és utána a kosárba tenni a termékeket.

A "Rendelés feladása" linkre kattintva a megrendelés megerősítése oldalra kerül, ahol megtekintheti a kiválasztott termékek listáját, valamint a szállítási, számlázási információkat. Ha bármin változtatni kíván, itt megteheti.

A lovaswebaruhaz.hu felhívja figyelmét, hogy rendelését visszautasíthatja, illetve törölheti rendszeréből!

Szállítási feltételek

Szállítási díj:

Webáruházunkban 2014. április elsejétől személyes átvételre nincsen mód. Helyette kedvezőbb szállítási költségekkel igyekszünk Vásárlóink kedvében járni. A sávos rendszerrel Ön is könnyen, és gyorsan ellenőrizheti, melyik díjkategóriába tartozik! 

Csomagjaink a DPD futárszolgálat segítségével jutnak el Önhöz.
A fizetés módja: utánvét (átutalásos számlára való igényét, szíveskedjen ügyfélszolgálatunknak külön jelezni az info@lovaswebaruhaz.hu e-mail címen)

Futárszolgálat:

I. Rendelés összege: 0-10.000 forint
Szállítási költség díja: 990 forint/3 kg csomagsúlyig (3 kg fölött minden kiló +100 forint)


II. Rendelés összege: 10.001-30.000 forint
Szállítási költség díja: 890 forint/3 kg csomagsúlyig (3 kg fölött minden kiló +100 forint)

III. Rendelés összege: 30.001-60.000 forint
Szállítási költség díja: 790 forint/3 kg csomagsúlyig (3 kg fölött minden kiló +100 forint)

IV. Rendelés összege: 60.000 forint felett
Szállítási költség díja: INGYENES (maximum 30 kg!)

Sikertelen kézbesítés:

A Vevő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vevőt terhelik.


Felhívjuk figyelmüket, hogy a futárszolgálat nem jogosult a termék kicsomagolását elvégezni az utánvét kifizetését megelőzően és utána sem köteles jegyzőkönyvet felvenni, amennyiben hiányosnak tartja a csomagot, a kibontást követően.

Sérült árucikk:


Amennyiben a csomagot hiányosan kapta meg, úgy telefonon vagy e-mailben értesítsen bennünket, amelyről jegyzőkönyvet veszünk fel. Sérült csomagot ne vegye át! Ebben az esetben jelezze a futárnál, hogy a csomagot a sérülés miatt nem veszi át.

Amennyiben a termék felbontás után sérült, kérjük azonnal jelezze mind nekünk, mind pedig a DPD futárszolgálatnak, mivel így biztosítható a legjobban, hogy ha a termék szállítás közben sérült meg, akkor a harmadik fél bevonásával az ügy megoldódjon.

 

A szerződéstől való elállás esetében ki viseli a termék visszajuttatásával összefüggő költségeket?
Forrás: Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/top/gyik/tavol.html)


A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Ha a vállalkozás a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással teljesít, és ezért a fogyasztó eláll a szerződéstől, ebben az esetben a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vállalkozást terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a vállalkozás egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.

Szállítási határidőink és díjaink

Felhívjuk vásárlóink szíves figyelmét, hogy webáruházunk termékeinek szállítási ideje átlagosan:


10-15 munkanap

között változhat. A pontos szállítási időről a regisztráláskor megadott e-mail címen tájékoztatjuk.

Webáruházunkban 2014. április elsejétől személyes átvételre nincsen mód. Helyette kedvezőbb szállítási költségekkel igyekszünk Vásárlóink kedvében járni. A sávos rendszerrel Ön is könnyen, és gyorsan ellenőrizheti, melyik díjkategóriába tartozik!

Csomagjaink a DPD futárszolgálat segítségével jutnak el Önhöz.
A fizetés módja: utánvét (tehát a futárnak kell fizetni készpénzben a helyszínen, átvételkor)

 

Futárszolgálat:

I. Rendelés összege: 0-10.000 forint
Szállítási költség díja: 990 forint/3 kg csomagsúlyig (3 kg fölött minden kiló +100 forint)


II. Rendelés összege: 10.001-30.000 forint
Szállítási költség díja: 890 forint/3 kg csomagsúlyig (3 kg fölött minden kiló +100 forint)


III. Rendelés összege: 30.001-60.000 forint
Szállítási költség díja: 790 forint/3 kg csomagsúlyig (3 kg fölött minden kiló +100 forint)


IV. Rendelés összege: 60.001 forint felett
Szállítási költség díja: INGYENES (maximum 30 kg!) 

 

Előre utalási igényét kérjük e-mailen jelezze: info@lovaswebaruhaz.hu!

Minden esetben csak akkor kell utalni, ha a megrendelt termékek raktárunkba kerülnek, és kiállítottunk Önnek az átutalásos számlát, melyet beszkennelve e-mail címére küldünk. Önnek a számla alapján kell utalnia a megfelelő (tehát pontos) összeget.

 

Számlaszámunk: UniCredit Bank 10918001-00000093-05460007

Az összeg befizethető UniCredit Bankba is, így azonnal jóváíródik számlaszámunkon, így akár még a számla kiállításának napján fel tudjuk adni Önnek a megrendelt termékeket.

Budapesten és vidéken 60.000.-Ft feletti rendelés esetén a házhozszállítás ingyenes, kivéve, ha a termék(ek) súlya meghaladja a 30 kg-ot.

A megrendeléseket a beérkezéstől számított 10-15 munkanapon belül teljesítjük. Amennyiben a megrendelt termékből nincs raktáron, vagy gyártás alatt van, a szállítási idő elhúzódhat, erről az regisztrációkor megadott e-mail címen értesítjük! A különféle termékek szállítási ideje eltérhet. Amennyiben egy megrendelés különböző szállítási határidejű termékeket is tartalmaz, akkor a hosszabb szállítási határidő az irányadó. Egyes termékek súlya ezt meghaladja, így azokra külön írásos ajánlat alapján tudunk szállítási árat adni!

Sikertelen kézbesítés

A Vevő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vevőt terhelik. Erről kérjük, részletesen tájékozódjon Általános Vásárlási Feltételeink menüpontunk alatt. Felhívjuk figyelmüket, hogy sem a postaszolgálat, sem a futárszolgálat nem jogosult a termék kicsomagolását elvégezni az utánvét kifizetését megelőzően és utána sem köteles jegyzőkönyvet felvenni, amennyiben hiányosnak tartja a csomagot, a kibontást követően. Amennyiben a csomagot hiányosan kapta meg, úgy telefonon vagy e-mailben értesítsen bennünket, amelyről jegyzőkönyvet veszünk fel. Sérült csomagot ne vegye át! Ebben az esetben jelezze a futárnál, hogy a csomagot a sérülés miatt nem veszi át.

Személyes átvétel esetén

Webáruházunkban 2014. április elsejétől személyes átvételre nincsen mód. Helyette kedvezőbb szállítási költségekkel igyekszünk Vásárlóink kedvében járni, effelől több menüpontunkban is kielégítően tájékozódhat!

Garancia és a vásárlástól való elállás

Vásárlástól való elállás, visszavásárlás

Az elállás feltételei:
Ezen igényét kérjük, írásban megtenni az info@lovaswebaruhaz.hu címen, "vásárlástól való elállás" tárgy megjelöléssel.
Csak online rendelés esetén, csomagküldéssel átvett megrendelés esetén érvényes.

  • a csomag átvételét követő 14 napon belül érvényesíthető (kivéve egyedi termékek - ezek nem jogosultak visszavételre!!!)
  • a terméket eredeti állapotában történő visszajuttatása (eredeti címkékkel, etiketettel)
  • számla eredeti példányának megléte
  • a termék használata során nem keletkezett külsérelmi nyom, mely a továbbértékesítést az eredeti áron nem teszi lehetővé
  • Az eredeti csomagolás újbóli felhasználhatóságának megőrzése

A fenti feltételek együttes megléte esetén áll módunkban a termék árának 100%-os megtérítésére. A szállítási díja(ka)t minden esetben a Vevőnek kell állnia.

Az árucikk cseréje:
Ha a megrendelt árucikk hibás, illetve nem a rendelésében szereplő terméket kapta, akkor az díjmentesen kicseréljük, ha ezt a lehetőséget nem kívánja igénybe venni, a termék vételárát visszatérítjük a visszaküldés költségével együtt. Az ilyen jellegű hibát a kézhezvételt követő 3 munkanapon írásban jelezze nekünk.

A szerződéstől való elállás esetében ki viseli a termék visszajuttatásával összefüggő költségeket?
Forrás: Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/top/gyik/tavol.html)


A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Ha a vállalkozás a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással teljesít, és ezért a fogyasztó eláll a szerződéstől, ebben az esetben a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vállalkozást terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a vállalkozás egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.



Amennyiben a fent leírt eljárásokon túl Önnek problémája akad, a az alábbi hatóságokkal léphet kapcsolatba:

Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefonszám: +36 30 940 7039
E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

 

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu